سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳


اخبار ویژه
مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت از آغاز ثبت‌نام اعطای وام به کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران خبر داد.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شکایت مطرح شده توسط تعدادی از مستخدمان دولت علیه سازمان اداری و استخدامی کشور، شورای حقوق و دستمزد و شورای توسعه سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در مورد مقرره‌ای که این ترمیم حقوق را در سایر مولفه‌های پرداختی بدون تاثیر ذکر کرده بود رسیدگی کرد.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: امیدواریم این مراحل کنترل و نظارتی تا اوایل خردادماه انجام شود که بتوانیم در این ماه شاهد عقد قرارداد بیمه این افراد باشیم.
شبکه‌های مختلف سیما همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتابِ تهران، برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند.
اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بخشنامه‌ای میزان جدید جریمه کارفرمایانی که از خدمات اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد پروانه کار استفاده می‌کنند را برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ کرد.
در اعتقادات مذهبی و پیشینه تاریخی ما همواره تأکید شده که غیرت و غیور باشیم نه تعصب و متعصب!
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج مطرح کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای مالکان و متقاضیان ساخت وساز در پهنه گسلی و پس از برگزاری جلسات کارشناسی بین شهرداری کرج، اداره کل راه و شهرسازی البرز، مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی پیرامون ضوابط اصلاحی "دستورالعمل ساخت‌وساز در پهنه های گسلی" ضوابط ساخت و ساز در پهنه گسلی شهر کرج اصلاح و تصویب شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از رفع تصرف ۲۸ هزار مترمربع از عرصه و حریم تپه و قلعه تاریخی حیدرآباد ماهدشت کرج خبر داد.
مدیر امور منابع آب شهرستان اشتهارد استان البرز مطرح کرد: سالانه حدود چهار میلیون مترمکعب آب سطحی از طریق طرح‌های تغذیه مصنوعی به سمت سفره‌های زیرزمینی این شهرستان برای نجات آبخوان‌ها هدایت می‌شود.
کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند.
کتاب پلک‌زدن نوشتهٔ مالکوم گلدول و ترجمهٔ آذین نوذری است و انتشارات امتیاز آن را منتشر کرده است. این کتاب توانایی فکرکردن بدون فکرکردن را به شما می‌آموزد.


نظرسنجی
نظر شما درباره سایت جدید چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف